Monday 28 December 2009

Beransur Pulih

Saya yang awalnya takut dan kecut perut bagi menangani adik ipar yang sakit.. kini semakin berani setelah berkali-kali membaca blog Darul Saka... menuju makam Inalillah... bermaksud berani mati tak mati...

Memang saya tak mahu mengubati secara direct tapi... saya menjadi imam bagi solat Hajat dan membaca Yasin... saya dah cuba Y2M..ajaran Tok Belagak... dah cuba 2 kali.. kali pertama.. baca macam tak bertenaga langsung.. kali kedua.. baru ok sikit lah.... inshallah mungkin kali seterusnya barulah mantap bacaan saya...

Adik ipar dah semakin pulih... di sebalik solat hajat dan yasin... ubat zahir juga... bawa hospital tambah air... dah semakin ceria..

tetapi kami sentiasa waspada... mungkin musuh sekarang semakin lemah tetapi mencari ikhtiar lain untuk menjahanamkan kami... itu pesan orng yang bijak pandai...

No comments:

Post a Comment