Thursday 20 October 2011

Pukulan Bismillah 7


Bismillah 7 atau dikenali jua Bismillah 6.... sudah menjadi amalan harian... mungkin ini cubaan kerna mengamalkan ayat ini... begini ceritanya:

pada hari Jumaat beberapa minggu lepas... saya mengelami cirit birit atau beria-beria... yang tak eloknya... saya dan rakan-rakan sedang dalam operasi menguris..hehe... kami menguris dua buah rumah... 4 kali saya ke jamban buang saham... badan terasa lemah... kedinginan dan mau demam...walaubagaimanapun saya kuatkan hati jua untuk meguris...beberapa ayat amalan saya gunakan untuk mengurangkan kesakitan perut namun hanya sementara sahaja... tapi saya tak putus asa... cari ilham...

namun ketika kesakitan kemuncaknya dimana badan saya terlalu lemah dan kesejukan mengigil...ilham datang... membaca Bismillah 7... lalu saya baca tanpa mengira jumlahnya... tak terlalu lama...badan saya yang sejuk menjadi panas... dan panas... cuaca sejuk tengah malam tak dapat menyejukan badan saya...

apabila sudah demikian saya membaca Bismillah 5 untuk menstabilkan agar tak terlalu panas...
mungkin sakit perut ini adalah penyakit medis atau satu gangguan atau kedua-duanya... saya terasa begitu...

Alhamdulillah besok paginya...saya terasa segar bugar... badan dan perut kembali normal....

No comments:

Post a Comment