Friday 16 March 2012

tempias serangan


Alhamdulillah saya tak apa-apa setelah kena serang semalam...tetapi pada tengah hari anak sulong mengadu sakit dada dan sukar bernafas.... saya pun cuba merawat... sakit dah hilang tapi masih sukar bernafas... walau ada perubahan... taklah lagi sukar sangat bernafas... saya tak dapat lama sebab hendak menguris dgn geng...

pada besoknya... saya menjumpai anak saya... dia kembali sehat seperti biasa... Alhamdulillah.... dia bercerita... pada tengh malam dadanya kembali sukar bernafas.. lalu dia membaca ayatul kursi dan kaf ha ya ain sod..ha mim nyain qaf... dan meletakan tangan ke dadanya... terus kembali normal....

hmm... saya begitu terharu... anak yang baru berumur 10 tahun dah pandai merawat diri sendiri... Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment