Sunday 17 July 2011

Ayatul Kursi senafas


Mula mengamalkan ayatul kursi senafas ini beberapa bulan yang lalu... ternyata beberapa minggu yang lalu saya menerima cobaan agak berat... pertahanan saya seperti berlobang... serang telah masuk di tempat lobang itu dan bersedia menyerang jantung saya... saya dapat rasakan hebatnya serangan itu...

mulanya... isteri saya telah diserang untuk melemahkan saya... dan saya rela menanggung risikonya dari isteri yang menanggungnya... ketika merukyah isteri dan membuang angin bisa dari tubuh dia... angin itu masuk terus menuju ke jantung dan paru-paru saya...membuat saya terbatuk-batuk tak henti-henti...

kesilapan saya...memandang enteng...atau ringan... saya merawat isteri tanpa benteng diri terlebih dahulu...nasib baik saya sempat berudhu... mungkin udhu itu benteng saya tapi tak mencukupi...

selepas merawat isteri saya tak berapa selesa... hingga ke Subuhnya... namun setelah solat subuh... saya membaca 9 kali ayatul kursi...dan 3 daripadanya saya baca dgn senafas... saya makrifatkan ke dada dan jantung saya.... Alhamdulillah... saya merasakan ada energy mengusir serangan di dada dan jantung saya... namun tak dapat mengeluarkanya... angin-angin bisa itu berada jauh dari dada..di kedua belah kaki dan tangan...

bagaimana saya mengeluarkan kesemuanya? inshallah saya akan sambung...

No comments:

Post a Comment