Friday 29 June 2012

Basah

Saya bersama dengan seorang sahabat sedang merawat seorang pesakit perempuan..kira-kira berumur 25 tahun... baru sahaja rawatan bermula... perempuan itu berdiri sambil berteriak hendak mencakar sahabat saya... tetapi tak mampu mendekati sahabat itu... bertambah marahlah dia... lalu menendang botol air yang sedang saya tawari... abis tumpah air.. tak sempat saya tundungi...

lalu dia cuba mencakar saya... tapi tak kesampaian... hanya poket baju koyak sedikit... lalu datang sahabat yang lain... berlakulah adengan drama...

ketika merawat itu.,.senior kami terkena pukulan di dadanya...membuatkan dia senak... air yang sdh dirukyah diminumkan.... tiba tiba pesakit menepis... abis basah kaka pesakit... sahabat-sahabat yang lain...dan juga saya sendiri... tersenyum sumbing semua sahabat..

cubaan kedua meminumkan air rukyah... ditepis jua.. kali ini..air itu mengena kakak pesakit.. basah kuyuplah dia...




No comments:

Post a Comment