Monday 20 December 2010

ASMA RDR SULTHONIL JIN SYEKH MALIKI ALKIBRI

Ulasan saya..


saya begitu tertarik dgn RDR ini..kebetulan ia diambil dari ayat suci Al-Quraan...terus terang saya tak punya ASR dan RDR.. kerna ayat-ayat yang tak jelas makna dia...mohon maaf...moga anda tidak tersinggung... tapi saya tak pernah melarang atau menidakkan ilmu ini... beramal dgn keyakinan sendiri...


mungkin kah ini RDR saya pertama?..mungkin ya...atau tidak...




Sumber

Ki Dagoel Badranaya
085714443838

KWA


يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا ۚ لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ


Ya maAAshara aljinni waalinsi ini istataAAtum an tanfuthoo min aqtari alssamawati waalardi faonfuthoo la tanfuthoona illa bisultanin

Wahai sekalian jin dan manusia! Kalau kamu dapat menembus keluar dari kawasan-kawasan langit dan bumi (untuk melarikan diri dari kekuasaan dan balasan Kami), maka cubalah kamu menembus keluar. Kamu tidak akan menembus keluar melainkan dengan satu kekuasaan (yang mengatasi kekuasaan Kami; masakan dapat)!



BISMILLAH. YAAMA’SYAROL JINNI INSI INIS TATHO’TUM ANTANFUDZUU MIN AQTHOORIS SAMAAWAA WAL ARDLI FANFUDZUU, LAA TANFUDZUUNA ILLA HISULTHOONIN 1000 x selama 7 hari


Kuncinya YA QUDDUUSU, YAA AZIIZU YAA JABBAARU 10 X


Tawassul: Nabi Muhammad, Nabi Ibrahim, Sayyidina Umar Bin Khatab, Syekh Abdul Qodir Jaelani, Syekh Ahmad Ali Baslah, Syekh Bujuk Tumpeng, Orang tua, diri kita, man ajazani


Khasiyat: ditakuti jin dan syaiton, penolak segala santet dan teluh, kewibawaan dan pagar diri dll


Doa penutup Baca Istighfar 11 x. @@@

No comments:

Post a Comment