Friday 10 December 2010

Asma Sir dan Ayat Pemungkas

Beberapa hari yang lalu…saya bermimpi..dilihatkan kekuatan salah satu ayat dalam Asma Sirr… dahsyat… itulah kali pertama saya dilihatkan demikian…

Didalam mimpi tersebut mengajar saya jika kemana-mana atau mendatangi sesuatu tempat… jgn lupa membaca ayat tersebut…

pandangan mata sering tertipu..jadi gunakan pandangan hati… berserta kalimah Asma Sirr…

Cerita sepenuhnya:

Dalam mimpi tersebut saya dan keluarga ke sebuah bangunan... nampak kosong tetapi cantik... saya mulanya gembira bila menjejakan kaki kesana..tetapi isteri saya muncul dalam mimpi tersebut menyuruh saya memberi salam terlebih dahulu... lalu saya pun membaca `Salamun Qaulamir Rabirahim` ayat yassin 58 dan jua salah satu ayat Asma Sirr...

Langsung dari sebuah bangunan menjadi sebuah wasai...mashAllah... apa sebenar maksud mimpi tersebut?? masih tanda tanya...

tetapi saya ambil positive akan ayat di atas...sdh rezeki saya mungkin ayat tersebut perlu saya mempertingkatkan lagi... jika d KWA ayat itu disebut `Asma Pemungkas`

No comments:

Post a Comment