Sunday 29 May 2011

Haikal


Beberapa tahun yang lalu..mungkin dah lebih 5 tahun... saya pernah diijazahkan zikir Doa Haikal berserta kaifiat dia... cukup dgn tawasul... zikir dan doa selepas zikir Haikal...

masih ingat...saya dan sepasang suami isteri berasal dari Aceh... pada tengah malam..kami bertiga diijazahkan... sejak itu saya mengamalkan Haikal... tapi..sekarang tidak lagi... rasa sedih jua...

namun kebelakangan ini..hati saya digamit-gamit...untuk mengamalkan kembali... hmmm.... kena back to square one... lancarkan dan hafal...dan amal...


3 comments:

  1. Salam'alaik.
    Mohon diajarkan kaifiat doa haikal ni tuan.
    Moga tuan sentiasa dalam lindungan rahmat Allah swt.

    ReplyDelete
  2. salam tuan.

    saya mohon juga diajarkan kifiat doa haikal dan pengijazahan. macam mana nak contact tuan?

    ReplyDelete
  3. Abu Fawwaz dan rr...

    Inshallah... jika tiba masanya saya akan tunjukan kifiat haikal.... moga dipanjangkan umur... amin..

    ReplyDelete